Malin & Linda tog studenten igår.

och många fler självklart.. Dagen började med att jag,Frida,Lovisa & Natta gick till Arbis och såg Malin & Linda springa ut, vi såg inte så mycket pågrund av allt folk men men. sen gav vi båda blommor och sen åkte Jag, Frida & Natta med Malins släktingar ut till Malins farmor där festen skulle börja. God mat vare :) Sen drog vi in till stan igen, Frida gick å hämta hunden och gick hem till sig och jag duscha (igen) och gjorde mig iordning för kvällen. Först gick jag hem till Linda och fira henne lite, satt å prata & drack lite cider. Dom ville inte med ut så jag drog å träffa Malin & co och gick till Otten. När vi kom in så vare helt dött, vi som trodde att vi va tvugna och komma mycket tidigare en vanligt men tydligen inte. haha. men men sen så skulle Lovisa komma men hon fick stå i kö FÖR låång tid så hon gav upp. Jag gav också till slut upp. Jag va både trött och helt otaggad på att festa mer så då drog jag hem istället.. Stor besvikelse att Mc donalds va stängt för jag va grymt hungrig.

Idag vare avslutning och jag vakna lite sent så det va bara att slänga på sig kläderna och cykla som en galning ner till Renströmmen. Vi kom på en sak förut, vilka ska man nu titta på i skolan ? dom få killarna som sätt bra ut har slutat nu. Kungsgård har brist på snygga killar, det är sjukt. Ikväll ska jag ut till Krokek till min kära klasskamrat Emelie, Frida ska följa med. Det kommer säkert bli jätte trevligt :) men men

Nu ska jag äta jordgubbar med mjölk, myspys..





image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0