En regnig Lördag

När jag vaknade förut så trodde jag klockan var 8 på morgonen. men icke, klockan va halv 12..  Ikväll ska jag till "Grymön" lr hur det nu stavas & heter... Efter händelö där nånstans.. Mina kusiners mamma fyller 40 men hon fick iaf inget bra väder.. usch.. men men..

Igår fick jag pengar, ÖVERLYCKLIG.. haha.. men så gick jag på stan me kusinen och jag hitta ett par skit snygga jeansshorts på Ginatricot och en tröja och en väska... Jag hatar Rea på stan, jävla skit kläder som dom pressat ihop och tror att folk ska tycka det är kul att gräva.. Har aldrig köpt nåt på rea iaf, och kommer nog aldrig att göra det heller..Men men sen drog jag hem till Frida som var barnvakt åt sin lillasyster Sara.. Vi gjorde Pizza och sen kolla vi på Pippi Långstrump (för Sara´s skull) Men det va lite mysigt.. sen mörda Frida en stor spindel med hårsprej och tändare, haha tack å lov att inte hon hade gardiner där haha..


image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0