Mellandagsrean... SKIT

Jag var på stan idag med Mimmie.. För det första så var alla norrköpingsbor ute på stan, helt sjukt! Folk slåss, trängs och riktigt dregglar över alla grejjer. Men vad är det för saker då? jo bara skit enligt mig..  Butikerna köper till och med in "gammalt" från typ början av året och lägger det i stora högar.. blää.. Jag hittar aldrig saker på rean.. Nae jag ska vänta tills vårkläderna kommer in istället.. Brukar ni hitta saker på mellandagsrean? Kanske bara är jag som inte vill köpa på rean, eller? eller jag hittar i alla fall aldrig något..

Imorgon bitti ska jag ner på stan och hämta ut mina stövlar som jag lämnade in idag hos skomakaren, för att töja ut dom lite.. Tror inte jag skulle ha hunnit töja ut dom själv tills nyår! Fina är dom i alla fall ;) Imorgon ska jag också jobba vilket jag inte har så där världens lust med, men vadå, man får väl tänka -pengar-. Inte långt kvar till Nyår nu heller.. längtar! men varför längtar man till nyår igentligen? det är väl bara för att man fortfarande är ung..

Nu ska jag se filmen på tv3, det är någon film med Peter Stormare och han är ju bara för bra :) man blir nästan stolt över honom på något sätt.. En svensk som är en hollywood star. Nog pratat om det nu.. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0