Fredag

Klockan är tidigt på morgonen ju, men jag skulle ha gått till skolan men jag kände det att jag kan lika gärna plugga hemma med det jag skulle göra i skolan.. Senare ska jag träffa Hilda och träna me vovvarna till utställning. Ska fråga henne om hon vill vara med i mitt reportage i rörlig bilden (kunde ej sova inatt för att jag kom på en annan idé). Nu ska jag skriva lite Filmhistoria till Historian! Har nyss ätit frukost och ska samtidigt se Vakna med TheVoice..

50 Cent va i Norrköping igår. Jag va inte där men ångrar lite att jag inte gick på det! det är ju ändå en mega stor artist som kom till Lilla Norrköping. Men nu är det försent att tänka så.. Ska ringa till kusinen och fråga om han var bra sen.. Jag undrar om det ens går att prata med henne idag? haha..

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0