*

Snart är det Julafton, mys! det är inte långt kvar men det känns som en evighet ändå.. Har inte köpt klart julklapparna än, har kvar en till Mamii. På Fredag ska jag jobba och på lördag ska vi ha lill-jul hos brorsans släkt. hörde att en gammal klasskamrat ska komma dit också så det kommer bli hur trevligt som helst :)

Snart ska jag till Frida med Jenny, hon ska lämligen åka på stryk! av mig! Haha! neerå, men hon var en kärring förut ! Men jag älskar henne i alla fall :) I skolan idag så hade Ljud eleverna redovisning av sina reportage (både ljud och rörlig bild redovisar för varann) och det var riktigt roligt att höra. Towe gick runt som en Zombie för hon hade jobbat natt på posten, hon gick också och käka på en av hennes mongobullar (lussebullar som hon bakat). På "skissteknik & akvarell" kursen så målade vi.. Såg ut som barn hade målat men ändå.. Jag är inget proffs, that´s it!

Sitter och lyssnar på Amy Winehouse, hon är svängig, eller vad man ska säga? Hennes musik känns lite som Babyshambles och dom är ju hur bra som helst! Pete Doherty´s röst.. Damn! Den musiken får en att skutta omkring :)

Ikväll är det UGLY BETTY, dubbel avsnitt, YES!


Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0