Skicka vidare..

image189

Jag såg en helt underbar film igår. Den heter så som rubriken heter..Den va så jäkla bra.. Det handlar om en pojke som bor med sin alkoliserade mamma. Hans första dag i 7an så får klassen som uppgift att komma på en idé att förändra världen. Han kommer på att om man hjälper 3 personer med något dom inte klarar själva så kan dom i sin tur skicka vidare till 3 personer var och det blir många tillslut. På det sättet så kan man göra världen till något bättre.. Asså den va MYCKET VÄL GODKÄND! Den bästa på länge! Om ni inte har sätt den så se den !

Och så såg vi  BRIDGE TO TERABITHIA också den va också grymt bra! Den har inte kommit på bio än. Men ni borde se den iaf.. Helt klart sevärd. Men varning för tårar i ögonen i den också! men den va jätte mysig!

Ikväll jobbar jag :) och imorgon också. Men det ska bli ganska kul nu när man börjar tjäna pengar ;)
Jag missar Rix FM festivalen ikväll, men det får jag ta. Så blir det när man börjar arbeta! På Fredag har jag tänkt att gå ut, det är jag sugen på. På lördag jobbar jag igen fast dagtid så det blir helt okej, för då har jag ju kvällen på mig :) Ha en bra dag, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0