Jahopp då var sommarlovet slut!

image205
Det är väl blandade känslor ! både roligt och jävligt tråkigt.. Det roliga är väl att man får något att göra och inte sover bort hela dagarna. Det tråkiga är att man tvingas gå upp så tidigt så man blir deprimerad. hehe men det är väl bara att hålla ut.. Det är trevligt att träffa klasskompisarna igen. Just nu sitter jag hemma. Ska se på Våra bästa år snart, just nu är det Momento på tv och man blir bara irriterad på hur jävla barnsliga dom är, speciellt killarna. BLÄ! Igår va jag med Frida & hennes kompis Josse. Vi åkte med Fridas mamma å köpte en kattklätterställning åt hennes katter, den uppskattade dom. Sen spelade vi Mario Kart hemma hos Frida.. Idag vet jag inte vad som händer. Är ganska trött så ska nog ta det lungt å gå å lägga mig tidigt ikväll. Nu ska jag bränna lite skivor och sen titta på tv.. Hej då ha en trevlig dag!



Dagen låt: Mandy Moore - Only hope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0