I tisdags fick jag mina...

image211
blev lite chockad för jag hade trott att dom skulle ha kommit igår eller idag, men så blev det icke! hehe mina älskade filmer :) varför är jag filmgalen? hehe.. Men Prison break boxen kommer jag skydda med mitt liv, precis som säsong 1 boxen, hehe..Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Finns inte så mycket att säga. Lovisa & Hennes pojkvän Erik ska komma förbi å låna en film av mig sen, men jag ska bara vara hemma och ta det lung för är grymt trött! Idag i skolan var det dö segt.. Vi satt mest å glodde in i en vägg. Jag,Lisa & Lollo kelade lite med vår skolgårds Katt :) Hon är så söt lilla tösabiten. rosa nos har hon också :) skit sööt och jätte kelig... Imorgon ska jag ut iaf och partaja lite :) det var länge sen! På söndag så ska vi till min kusin Emelie och titta på hundvalpar :) Jag är alltid framme så fort nån säger valpar! Vaalptokiig som jag är haha. Men ha en trevlig dag. Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0