Filmgalen!

image190
Nu va det ett tag sen jag skrev. Men har inte haft tid. I fredags va jag på Otten med Sandra. Det var ganska kul förutom att det va så jävla varmt där inne så att så fort man gick emot någon så blev man helt blöt på armarna! inte så trevligt kanske, haha. Men vi dansade omrking lite å drack en Cider och prata lite med folk. En sak som jag tänkte på när vi va på ett av dansgolven ( inte RnB ) så upptäcker man att alla verkligen sjunger med i låtar som dom aldrig skulle erkänna att dom kan i nyktert tillstånd, lite små roligt..  I  Lördags blev allt katastrof, kvällen slutade med att jag tog kvart i 1 bussen hem å satte mig vid datorn istället, hade så jävla ont i fötterna och ryggen. Inte så konstigt eftersom att vi gick runt halv stan, haha.. I söndags Va jag hemma nästan hela dagen å kollade på filmerna "Stomp the yard" & "fantastic four 2" Skit bra filmer ! Sen drog jag hem till Sandra på kvällen å kolla på Beck.. Igår så va vi hemma hos Lovisa å kollade på filmer. Hehe.. Alltid är det filmer i mitt liv, haha men det är sån jag är, filmgalning! Idag ska vi ha filmkväll hos Frida. haha så får väl se vad man ser då :)
Snart börjar skolan igen.. ska bli både roligt och tråkigt! Sommarlovet har gått så snabbt man har lixåm inte hunnit med nånting! Men nu ska jag äta Thai mat.. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0