Efter regn kommer solsken..

image187

Jahopp, imorse så blev jag väckt vid 10.00.. jag var grymt trött men det är jag nu också. Mamma och lillebror kom å hämta mig så åkte vi å bada i hans fasters pool igen :)  Men solen var bara framme en kort stund så vi tog ett dopp, fikade och åkte, men då kom solen fram igen, typiskt. Sen åkte vi å hämtade Maya så hon ligger å sover på min säng nu under en filt, hon är sööötaste! Jag har ätit och duschat och väntar på att Frida ska ringa mig. Så ska vi hem till henne och kolla på film, sådäså. Igår jobbade jag kväll på Leons med kusinen och en klasskamrat som också jobbar där. Det var trevligt. Nästa gång börjar jag tjäna pengar. har bara gått brevid innan och inte tjänat nåt.. Men nu jävlar! haha. Men ha en fortsatt trevlig dag, hej hopp :D



image188


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0