Efter Frukost..

Har nyss ätit frukost och tänkte sätta mig här å skriva lite och självklart vänta på att  Våra Bästa År ska börja tio i ett ;) Senare på eftermiddagen ska jag hem till Linda & Daniel. Har inte varit där på ett tag nu, eller sen förra veckan rå men endå..

Ajust d ja.. jag har glömt å berättat om min helg?
I Lördags va jag i stockholm med Mamma, Kenneth & Lillebror.. Jag å mamma gick på stan & jag hittade en Jacka, Ett linne, En tröja & äntligen hitta jag en sådan där smink väska med olika fack i.. Hitta den på Face Stockholm så den var ju inte gratis.. men endå :) Mamma köpte en väska och en tunika.. Linus fick i allafall se Både junibacken & Vasaskeppet och sen fick han se slottet som han så gärna ville & åka båt runt djurgården med Markoolio som guid.

Vad kan man skriva för nåt i sin blogg igentligen så den faktiskt blir intressant ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0