Ännu en säsong med..

image209
Så vad tycker man om det då ? börjar det inte bli lite tjatigt nu ? Okej, älskar Tyra Banks, hon är grymt bra! och det är skit intressant å se fotograferingarna! Men thats it.. inget mer ? Tycker att detta borde vara den sista säsongen nu! så kan Tyra sattsa på något annat istället! Och så ska ju det svenska Top model börja snart igen också, men blää kan inte svensk tv skaffa bättre fantasi.. juförsej så kommer jag säkert kolla på det, men det är ju brist på annat! Tur i alla fall att PRISON BREAK börjar snart igen så man kan njuta av att se på tv igen..

Ska slänga mig i sängen snart och kolla på en ny film som jag fixade igår. "This is England" Den ska tydligen vara jätte bra så måste se den.. Den handlar om en 12 årig mobbad fattig pojke som blir vän med skinheads. 1983.

Men men, nu är jag både trött och hungrig så ska ta mig en kvällsmacka & gå å lägga mig.. Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0