Tisdag

Jaha... Då har man skaffat sig en sådan här blogg som "alla" har... Vet inte varför men det bara blev så...så här ska man lägga ut alla tankar på en sida så alla kan läsa... Men det kan ju vara ganska skönt att skriva av sig ibland... Den här bloggen kanske kommer att innehålla ganska mycket om Film vilket är mitt största intresse..

Jag vakna tidigt idag och drog ner till kusinen... Vi rökte lite vattenpipa på "balkongen" och satt o prata.. Snart ska vi till stan så jag får mitt dagliga shoppingbehov tillfredställt. haha det där lät sjukt o skriva men men.. Ska vara hundvakt också åt deras  lilla Vavva flicka Maya.. min lilla älskling.. haha... Sen ikväll ska jag till Linda o Daniel...

Skönt med lov nu o grejjer....




"FILMER"    :     Alpha Dog, Something new och har ni inte sätt Blood diamond än så måste ni se den !





image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0