Tisdag. slut på lov :(


Då äre skola igen. Sitter på första lektionen och har Multimedia.. Typ ett av de få ämnen jag verkligen tycker om fast det är lite svårt. gårdagens Prison Break avsnitt va helt underbart spännande.. Skulle verkligen vilja träffa personerna bakom själva historien! helt fantastiskt.. Oså kommer nästa säsong till hösten! så det är inte slut än ! det börjar tydligen i USA i Agusti! Lääääängtar!  Men men... Idag ska jag bara ta det lungt, ska nog lägga mig tidigt ikväll! är helt slut idag.. Så svårt att somna vare inatt, låg och stirra i taket hur länge som helst. Dumma jag som är uppe så länge!
Frida flyttar snart :( usch vad jag kommer sakna henne! juförsig kan jag ju åka till henne för det är ju bara på andra sidan stan.. Men kommer sakna att bara kunna gå över till henne som bara tar 2 minuter. men är glad för hennes skull :) vill också flytta hemifrån! men men. Hon fick en liten inflyttnings present igår i förväg. En dörrmatta :P tyckte den passa henne så bra. Keys? Mobile? Money? Det stog det på den :)
Måste kämpa på med körkortet också.. har varit ganska slö på den biten! men det är lite o göra i skolan nu som jag behöver göra, stressad!

Detta jobbar jag med just nu i skolan (typ hemsida om tre olika personer) Ni får se en sida bara och det är startsidan för Channing Tatum, men är ej riktigt klar. Detta är bara en Dummy


image27




Hur vacker är inte han då ? Wentworth
!
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0