Glad Påsk!



Jahopp, då vare lördag och jag är dö trött !
I Torsdags såg vi Hannibal Rising och den kan jag verkligen rekomendera att se. Det va faktiskt grymt bra, det trodde jag inte innan.. Sen igår såg vi Epic Movie, ASDÅLIG ! fan den dåligaste filmen jag någonsin sätt och det tyckte nog dom andra också som jag såg den med.. Usch! Men men.. Igår va jag hos mina kusiner också och titta på deras nya lägenhet, ett helt okej place me mysiga rum :)

Sen på eftermiddan ska vi till Mamma och grilla.. Moster & kusin kommer också dit.. det ska bli gott att slippa påskmat i år.. usch vad jag är trött på det ! Nae ska bli gott o grilla för en gångs skull :D Efter det ska jag till Frida och ingen aning om vad vi ska göra.. Hon var sugen på att festa men jag har inte ett enda öre :/ fick lägga undan tusen spänn den här månaden precis som dom andra månaderna till sommaren för att jag ska ha fickpengar till resan! CYPERN AGIA NAPA :D



image22






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0