eftermiddags kaffet



Typ, haha. Men men nu sitter jag hemma och har grymt tråkigt.. har suttit nu i flera timmar och försökt ta reda på hur man fixar till bloggens design på eget vis, men hajjar noll.. Nån som är duktig på html som kan förklara lite? Hjääälp hehe.. Nu sitter jag här och kollar på tv... är så jädrans trött men vill inte sova.. för jag får ett jäkla humör om jag sover på eftermiddagen! Men men ska nog läsa vidare lite på internet nu..

Föressten i höst kommer fortsättningen på "Gömda,Asyl & Mias hemlighet" Mias Systrar heter den.. Längtar som fan! dom böckerna är helt underbara, vet inte hur många gånger jag grät när jag läste den..


image29
 

image30
 




Va nyss inne på MQ´s hemsida och såg att denna vecka kommer det ut lite nyheter från märket 365 Sunshine.. Tycker verkligen om deras kläder och har nu fått en anledning till att gå in till MQ, har aldrig gillat deras kläder förut men nu när 365 Sunshine finns gå jag gärna in där o kikar. Älskar alla glada färger i rosa,gult å turkost !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0