Today..

Härliga lediga dag! Har hunnit med massor! Först var jag med Malin och hennes son på stan, var förbi körskolan och betalade av en liten skuld bland annat. Sen mötte jag upp Sussi och hennes mamma så gick vi och tränade. Efter det hem och duscha och sen vidare till ett par kompisar i hageby. Slappade framför tvn och babblade. Sen mötte jag upp Lisa och vi gick hem till henne och kollade på tv, åt lite och snackade lite skit. Nu är jag hemma. Ska strax krypa ner under täcket och se någon film tror jag.
Jävligt intressant föressten att det är två(eller en och samma?) som har försökt lägga till mig på facebook. Ingen profilbild, ingen information, påhittade förnamn men samma efternamn. Ute efter att snoka runt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0