Today..

Var ju som sagt och firade mammas kille på eftermiddan. Åt världens godaste smörgåstårta måste tilläggas! Sen åkte jag med moster, kusinen och mosters kille till Maxi en sväng. Det tog sån jäkla lång tid inne på Ica så jag och Julia satte oss bland alla böcker och läste lite haha! sen nu ikväll har jag varit hemma hos Sussi, druckit lite öl och bara babblat om allt från himmel och jord, knasigt och allvarligt.
Nu ska jag krypa ner under täcket med datorn brevid mig och se en film. Imorgon ska jag fira min moster som fyller år, sen ska jag och Sussi på hennes mammas smyckesparty :)
Hoppas att ni har haft en bra dag! Godnatt ♥
If you ever find yourself stuck in the middle of the sea
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see
I'll be the light to guide you
And if you ever forget how much you really mean to me, every day i will remind you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0