Söndag.

Många tankar far omkring i mitt huvud just nu. Bland annat att körkortet måste bli mitt inom en månad! Sen så vill jag dra härifrån. Har ju under en lång tid funderat starkt på Norge. Åka och jobba, spara massa pengar. Hade planerat till hösten, men nu vet jag inte om det blir närmare. Några kompisar funderar på att dra snart och dom vill ha med mig. Får se hur det här slutar. Kan ju inte bara dra på en gång. Har ju lägenhet och jobb, så det måste ju förberedas lite. Ska jag säga upp lägenheten eller ska jag ha den kvar och försöka få någon att bo i den sålänge? Vem skulle det isåfall vara? Vill ju kunna lita på personen för det ska inte bli någon jävla partyvåning!
Får se hur allt slutar, ska nog hålla fast vid att dra till hösten. Men jag vet inte. Vad håller mig egentligen kvar här? Vännerna och familjen försvinner ju inte.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fia, åk! Helt seriöst du behöver hitta på något och är det skit kan man alltid komma hem. Jullan kanske är intresserad av lägenheten sålänge? Den är ju helt ljuvlig så det är nog lätt att fixa någon som vill ta hand om den sålänge. Leons klarar sig också och jag är säker på att du är välkommen dit igen. LOVE U fina kusin

2011-03-07 @ 09:53:26
URL: http://finest.se/alexandrarejsmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0