Ny vecka.

Solen skiner utanför fönstret. Ska strax till mormor och sen skicka iväg lite paket. Idag började jag med cambridge och ska göra det två veckor framåt. Jag gör det för att få en spark i röven kan man säga. Jag vill att det ska hända något på vågen. Efter det ska jag börja med Gi. Var också och köpte "diet caps" på life häromdagen. Det är koffein i och så är det en fettförbrännings grejj. Har bara läst och hört positiva saker om dom så det är väl bara att köra på. kapslarna gjorde mig pigg i alla fall och det kan ju vara en bra grejj. Känns lite som att jag vill ut och springa, haha.. Men men nu måste jag hinna med lite här på eftermiddagen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0