nähe... haha

pulverdieter är ingenting för mig. Höll på att kräkas av den sista för dagen så nu ger jag upp. Så jävla vidriga var dom där "pulver-dryckerna" Jag får helt enkelt ta bort kolhydrater igen. Men får köra lite på GI för LCHF orkar jag inte med. Vilket jäkla misslyckande och 500 åt helvete. Ajja, livet går vidare. Är hemma från jobbet nu. Ska duscha och sen krypa ner under täcket och kolla dagens avsnitt av big brother. Imorgon blire busfabriken med ett helt gäng, Alex, Linda, Ellen, Frida och Malin + deras ungar. Bara jag och Linda som inte har någon unge, men det är trevligt ändå. Får vara en lekledare imorgon helt enkelt haha.
-
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0