Ny vecka, nya tag.

Första dagen med nya tag gällande dieten då. Nu jävlar. Kycklingspetten är i ugnen till matlåda på jobbet ikväll.

Jag och Melinda var och bokade tid för tatuering för en stund sedan. Lite pirr i magen är det allt nu, men mer för att jag är taggad! Tatueraren försökte skrämma mig lite gällande tatueringen på fingret och sa att det gör svinont! Men jag är inte så känslig faktiskt och då sa han att jag inte fick slå honom bara hahaha! Dom som har tatueringsstudion är lite av stamkunder på mitt jobb, så det är bäst att dom gör ett bra jobb ;)


Min kusin Julia sov kvar inatt. Så hon har legat och snarkat hela natten :) Vi började kolla på en skräckfilm inatt, men vi stängde av efter ett tag för det vände sig i magen. Men jag känner att jag måste se klart den, annars kommer jag bara tänka på den. Ska nog göra det nu när det fortfarande är ljust ute haha. Sweatshop heter den om någon har sett den?

Kommentarer
Postat av: M i c k a

haha den filmen beställde jag och mannen :P såg den igår. den var ju..speciel. :P:P

2011-01-04 @ 07:36:44
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: M i c k a

tjaaao, utmanade dig i min blogg precis, filmlista, gööör den :D

2011-01-06 @ 13:42:17
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0