Friday..

Dagen började med att solen nästan lyste in igenom fönstret. Det kändes riktigt bra! Julia min kusin kom förbi och så gick vi till gymmet! Var där i någon timma, sen hem till mig och åt.

Har varit med mina twins ikväll och det är alltid lika trevligt. Var förbi Otten (eller Puls som det nu heter) Frös ihjäl i världens längsta jävla kö, sen var det sjukt mycket folk! Det var rätt kul, träffade massa bekanta som jag babblade med. Sen efter att ha tappat bort Lisa och Lollo och inte hitta några andra att umgås med så drog jag hem haha. Så nu sitter jag här, ögonen går i kors på mig så ska strax gå och lägga mig och sova!

Tror det är väldigt bra för mig att ha kommit igång med träningen, det gör mig trött på ett bra sätt! Imorgon blir det den fjärde och sista träningen för den här veckan. Ska försöka hålla det till 3-4 gånger i veckan framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0