Söndag.

Vilken skön dag det har varit! Har varit hos Lisa, Sofie var också där. Ätit både Pizza och Sushi. Hängde med en sväng till stallet. Gillar inte hästar, men det var lite mysigt ändå. Lisa och Lollos häst är ju söt :P Jag har respekt för dessa stora djur, efter att jag blev avkastad från en häst när jag var yngre och bröt axeln.
Är helt frusen, så ska nog krypa ner under täcket och se en film eller fortsätta se på serien Spartacus. Känner på mig att jag inte lär somna än på flera timmar eftersom att det blev en riktigt sen natt på jobbet natten som var.
Ska försöka hinna med gymmet imorgon. Det blev bara två gånger förra veckan och jag har ju bestämt att minst 3 gånger i veckan ska jag dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0