Tatuering nr 2 ?

Jag planerar lite på min nästa tatuering, även denna gång blir det text. Har i alla fall två texter (citat) som jag skulle vilja tatuera in. Den ena texten är rätt lång så den funderar jag på att ha nedanför nacken och den andra vill jag antingen ha på sidan av kroppen eller insidan av överarmen och gör jag den på sidan av kroppen kommer jag inte att göra den första jag pratade om, trotts att jag älskar det citatet. Men det kommer se för mycket ut då och det vill jag ju inte.



När jag säger "på sidan av kroppen" menar jag precis såhär :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är så snyggt när man tatuerar text. Funderar själv på att skriva något sådär på armen :)

2010-10-01 @ 00:46:14
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0