Ingen lill-lördag för mig inte.


Nu är femte dagen med LCHF-dieten avklarad. Det går över förväntan bra! Trodde aldrig att det skulle vara såhär enkelt. Jag är bara så jäkla taggad. Hoppas verkligen att det här kommer att fungera! Någon dag här framöver ska jag testa att baka olika LCHF kex, bröd och annat sånt där. Ska bli spännande, hehe. Det var första gången idag som jag blev sockersugen. Men det var inte mitt fel, det var min kusin Julias fel som satt och suktade mig med en stor plopp-chockladkaka! Svineri vill jag kalla det, hehe ;) Men det gick över. Men på något konstigt sätt så är jag sjuuukt sugen på kaviar. Brukar aldrig äta sånt, men av någon konstig anledning så har jag blivit sugen på det, så måste kolla upp det där vad det innehåller. Måste skaffa mig en våg också!

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

har du några sidor o tipsa om?

2011-02-04 @ 23:36:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0