Kalmar

befinner mig just nu i Kalmar. Ska ju på bröllop imorgon och har fått äran att vara brudtärna. Jag är faktiskt lite nervös på något konstigt sätt. Imorgonbitti klockan 09.00 ska vi vara hos en frisör som ska göra håruppsättningar på oss. Måste försöka ta mig till någon H&M mellan frisören och kyrkan, har självklart glömt en kofta som jag hade tänkt att ha på kvällen när det blir kallare. Det löser sig nog. Hoppas bara att jag lyckas att somna skapligt tidigt i alla fall. Annars brukar jag ju somna runt 5-6 på morgonen men det går ju inte att göra inatt.

Kanske slänger in ett blogginlägg imorgon, annars uppdaterar jag på måndag när jag kommer hem och då lovar jag många bilder. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0