Ett litet nattinlägg


Vi promenerade från jobbet ikväll. Toms flickvän kom ner och gjorde oss sällskap också. Det är ju som en härlig sommarkväll ute! Förut när jag skulle till jobbet, när jag öppnade porten för att gå ut så var det som att gå in i en vägg. Så kvavt! Men nu ikväll var det jätte skönt ute ju. Jag har varit jätte trött idag. Vilken tur att Ellen var med ett par timmar på jobbet. Så mycket lättare när man är 3. Nu ska jag hoppa in i en dusch, sedan ska jag krypa ner i sängen och titta på någon film. Kanske skulle se The blind side som jag inte sett ännu? Den ska ju tydligen vara grymt bra! Saknar min katt.. Saknar hennes morrhår som kittlar en i ansiktet tidigt på morgonen, saknar när hon kröp upp i famnen och la sig och sov.. Usch, nu bölar jag snart.. Duschen var det ja! Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0