1 7 / 5 en helsnurrig dag

Dagen började med att jag råkade tvätta min ljusa tvätt rosa i tvättstugan. Bara å slänga skiten! Fan alltså. Såg inte att det var en liten röd handduk som råkade komma med. Jag stod i chock och stirrade in i tvättmaskinen där kläderna blev alldeles rosa. Den största förlusten i tvättmaskinen var en tröja som är från märket Modström, jag blev så jävla förbannad.

Sen så åkte jag ut till Media markt för att kolla om dom vet vad som hänt med mina touchknappar på mobilen. vissa av dom fungerar inte på "startsidan" men fungerar kalasbra annars. Då fick jag svaret att jag skulle skicka den till verkstan och få ha en lånetelefon. Jag kunde inte låta bli att titta på henne som att hon var helt dum i huvet. Jag tänker inte gå runt med en lånetelefon som säkert är från stenåldern och som folk har kladdat på, no way! Så jag gick därifrån med min telefon i handen. Jag får helt enkelt leva med att det är sådär. Det är inget dödsallvarligt med telefonen, men inte speciellt kul när jag köpte den för 2 månader sedan och har behandlat den som att den vore glas.

Jag var aldrig och tränade idag. Kusinen fick ont i huvudet och jag vill inte gå på pass själv och gymmet går jag helst till tidigt på dagen, då det är mycket lugnare där.

Sen nu ikväll har jag gått en promenad med Lisa och nu är jag hemma. Ska strax gå ner och hämta tvätten som fortfarande hänger i torkrummet. Sen ska jag plocka undan lite här hemma och diska! Hörs kanske senare igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0