Den här dagen är inget att skryta om

Jag vaknade rätt sent, men reste mig inte från sängen på en timma. Bara låg där under täcket i värmen helt ensam och bara latade mig. Åt en sen frukost, satte mig i soffan och slog på datorn och tvn och så har det hållt på hela dagen lång. Lagade väldigt sen middag. Proppmätt la jag mig på soffan igen. Mittens är också trött idag. Har mest legat och sovit brevid mig i soffan. Det har ju varit skitväder ute, regnade massor förut på eftermiddan.

Jag har gjort hemmagjorda chips i mikron (skiva potatis i tunna tunna skivor och lägg utspridda på bakplåtspapper på en tallrik. Ringla lite olivolja på och lite salt och in i mikron på 5min, håll koll så att dom inte blir brända. Går olika fort i olika mikron antar jag).

Nu ska jag ha Entourage maraton. Är inne på andra säsongen nu och det är svinbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0