Tisdag..


Gick ju upp tidigt för att gå på riskutbildningen på körskolan med Lisa och Lollo. Men eftersom att det bara fanns en plats ledig så struntade vi i den och boka upp oss på en sån där utbildning på fredag istället så vi alla fick vara med, kan ju vara lite roligare att vara några man faktiskt känner när man ska sitta där i 3 timmar. Så istället tog vi en vääldigt tidig fika på Fräcka Fröken. Härligt att sitta där på uteserveringen i morgonsolen! Sen gick jag hem och sov igen, haha. Sov fram tills att jag skulle börja röra mig till jobbet. Kom hem för en stund sedan nu och har precis duschat. Ska strax krypa ner i sängen och titta på gårdagens Days-avsnitt. Jag är jätte pigg så det lär bli en film också. Godnatt och sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0