Har inte allt för mycket att skriva om för tillfället.

Har varit och solat i Sandviken idag med Malin. Hon badade men inte jag. Jag fegade ur, haha. Jag har bränt mig igen ialla fall. Om man skulle kunna bli lite brun också?

Har jobbat nu ikväll. Det var mycket folk och det var sjukt varmt. Jag och kusinen gick mest runt och sa för oss själva "fyfan, helvete" hela kvällen. Jag har druckit heeeeeela tiden för att det var så varmt. typ 3 loka flaskor, 2 pepsi max och en zingo. Hahaha, helvete.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se en film. Jag har tvättstuga 07.00 så kanske borde sova lite innan dess i alla fall. Ska se om dom släppt veckans True blood avsnitt också. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: M i c k a

Oh yes, håller med dig, hela grejen med hans pappa var sorligt. Såg en annan sorlig film igår med, Precious. Hade ont i hela jävla magen när jag såg den.

2010-06-28 @ 07:42:43
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0