IMORGON : LONDON

Det är imorgon jag drar iväg på en weekend till London! Jag och Lovisa åker dit och det ska bli hur kul som helst! En weekend som kommer bestå av shopping, shopping och shopping.. Jag är liiite nervös över att vara tvungen att prata engelska. Jag förstår allt, men pratar inget vidare. Det beror väl mest på att jag aldrig har behövt att prata engelska. Men jag förstår ju nästan allt, så det ska väl gå bra.

Har packat resväskan lätt för att få plats med allt jag kommer att shoppa. Kameran hänger med så det kommer att fotas ganska mycket.

Kanske inte hinner att skriva imorgon innan jag åker, så jag skriver trevlig helg nu :) Nu ska jag äta mat. Köttfärsbiffar och klyftpotatis. Tjohej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0