Jag tar en dag i taget.

Idag vaknade jag sent. Hade jätte svårt att sova inatt när jag kom hem från jobbet. Jag tänkte för mycket vilket alltid resulterar i att jag inte kan sova, men nu är det mycket jobbigare..

Jag städade lägenheten direkt när jag klev upp ur sängen, för mamma fick för sig att dom skulle komma förbi. Dom blev inte långvariga. Lämnade byrån, Linus spelade lite Super mario bros. på wii. Efter det så satt jag lite här vid datorn, glodde på tv. Lollo kom hit. Vi gick till affären och köpte frukt, så gjorde vi en stoor fruktsallad som kommer att räcka till frukost om den håller sig. Så min middag idag blev fruktsallad.

Har fixat min kusins blogg och nu tänkte jag rensa lite i garderoben. Sen tänkte jag bädda ner mig i sängen och se film. Försöka somna innan klockan 9 i morgonbitti.

Ska träffa pappa och mina syskon imorgon. Pappa kommer vid 12 och hämtar mig, så åker vi ut till dom i svärtinge. Saknar mina syskon hela tiden. Saknar Wilma också, jätte mycket! Det är deras hund..

Tråkiga, tråkiga söndag.. depparnas deppdag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Meeen Fialotta, innan du rensar kläderna så vill jag få en kik på dina vackra kläder som ska kastas =)

Saknar dig vännen, pusss

2010-03-01 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0