rastlös..

Jag är rastlös. Jag skulle helst vilja gå ut på en långpromenad, men det vill jag inte göra själv såhär dags. Jag får väl nöja mig med lite situps eller nåt. Imorgon ska jag åka hem till mamma och tvätta. Sen ska jag på Afro med Min kusin. Ska bli roligt att testa det för alla jag känner som har provat på det har fortsatt med det och tycker att det är jätte kul :)

Mittens har deckat här brevid mig på en hög med kuddar. Hon ser så söt ut och ligger och "snusar". Hon har busat massor ikväll. Lisa var här förut så hon fick vara lektant haha.

Funderar att skriva lite på min bok också. Tro det eller ej men jag har börjat med den. Får se vad det blir av den, lovar ingenting..


(Tänkte lägga upp en bild i det här inlägget men blogg.se vägrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0