- Fredag.

Idag har jag varit i Linköping och träffat min kusin Emilie :) Det var jätte trevligt att träffa henne för det händer inte allt för ofta.. Vi köpte smoothies och gick omkring på stan. Sen satte vi oss och fikade på Ecspresso house. Var i Linköping ett par timmar, sen åkte jag hem. Mamma kom och lämnade Mittens igen, för hon har varit hos mamma och busat med sin bror hela dagen. Sen kom min kusin Alexandra hem till mig. Vi köpte med oss massor med gott och sedan har vi nästan tittat på film, haha! Stephanie kom förbi också, så vi satt mest och babblade istället för att se film. Men det var trevligt, förutom att vi faktiskt hade ett ganska konstigt samtalsämne, haha!

Nu ska jag krypa ner i sängen och se massor med True blood avsnitt hela natten lång :) Ska sova ut imorgon också, sen tänkte jag åka till mormor och rensa massor bland mina kläder innan jag tar hem dom (dom är där efter hela pälsängrar-historien, hon hjälpte mig att tvätta och frysa in så jag har inte tagit hem det en bara). Kläderna som jag inte ska ha längre lämnar jag snällt in där dom skickar det till Letland.. Då känner jag att jag har gjort en god gärning. Tycker att det är idiotiskt att bara slänga kläder om dom fortfarande ser okej ut och inte är för urtvättade eller trasiga eller så. Annars kan man fan röra på röven och skänka kläderna!

Men ska nog göra nåt att äta innan jag ska se True blood, har inte fått i mig någon riktig mat idag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0