Torsdag

Äntligen har Ellen uppdaterat sin blogg så man vet att hon mår bra :) jag är så glaad för deras skull och den söta lilla prinsessan är ju underbart söt! Längtar efter att få träffa henne ♥


Jag hade tur och fick ett jobbpass ikväll, det är bara 6 timmar så det ska jag väl orka med. Har precis varit nere i tvättstugan och hämtat tvätten som har hängt där nere sen klockan 5 imorse, höhö! Har upptäckt nu att dom inte alls stänger av strömmen på natten som det står på en lapp..


Nu kommer mormor snart och hämtar mig, vi ska hem till mamma och fika. Mamma hade köpt hem en Paus-sallad också till mig så den ska jag äta innan jobbet, gott gott :)


Nu ska jag fixa iordning mig och sedan pussa en massa på min söta kissebebis innan jag åker.. Tjooheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0