Onsdag.

Just nu är jag hos mamma. Vi ska snart äta tacos och ikväll ska jag möta upp Alexandra för bio! Som tur var hade mamma en bio-check här hemma så jag slipper betala, höhö! spara pengarna till ullared istället.. Mittens är med hit, hon behövde busa av sig så hon springer omkring här hemma med mammas katt. Mamma bor ju i hus, så det är gott om plats för dom att springa omkring på.

Sen efter bion ska jag hem och fortsätta filmkvällen framför tvn, tv400 bjuder på skräckisar hela veckan vad jag har förstått :) Det är rätt mysigt att titta på skräckfilmer helt själv. Då skrämmer man upp sig lite extra tycker jag. Annars är jag inte speciellt lättskrämd när det kommer till filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0