ADVENTURELAND


Det är sommar 1987 och James Brennan, en nervös, ny utexaminerad college-student har svårt att vänta på att få komma iväg på sin drömresa genom Europa, men när hans föräldrar meddelar att de inte längre klarar att subventionera hans resa har James inte mycket annat val än att ta ett lågbetalt jobb på en nöjespark...


Jag tänkte först strunta i att skriva om den här filmen, för jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om den. Om det betyder något bra eller dåligt vet jag inte heller. Den gick att titta på. Den var härligt filmad. Jag minns inte riktigt just den delen av filmkunskapen, rörlig bild lektionerna? men jag tror att det har med filtret som dom har använt att göra. Rätta mig om jag har fel? Gillar stilen på filmen helt enkelt. Skådespelet var väl okej, inget att hänga högt upp i julgranen kanske. Storyn var lite boring. Filmen får godkänt men inte mer. Se filmen och avgör själva, för jag känner att jag bara sitter här och förklarar skit dåligt just nu, haha! Men en sak som jag stör mig på är att Kristen Stewart alltid är likadan i alla filmer? Hon passar i Twilight men hon är riktigt jävla tråkig om jag får säga vad jag tycker, ingen utstrålning för fem öre! Söt är hon, men inte mycket mer?


Kommentarer
Postat av: M i c k a

det ända som var bra i filmen var deras tröjor, så snygga :D ge mig lixom!

2009-10-19 @ 09:34:11
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0