iPHONE


Jag lovade mig själv att inte falla för Iphonen! Men nu är jag lite smått förälskad endå. Har tänkt på den ett tag nu och börjar starkt fundera på att skaffa mig en. Jag behöver köpa en ny mobil och behöver verkligen en ny ipod, så istället för att köpa dom två sakerna separata, så varför inte en iphone? Men nu till den stora frågan! Kan man ha comviq till iphone? För om man inte kan det, så måste jag tyvärr lägga mina iphone drömmar på hyllan, för jag vägrar ha något annat en Comviq tyvärr..

Är iphonen helt underbar eller är den ingenting speciellt?


Kommentarer
Postat av: beccs

DEN ÄR SJUKT& UNDERBAR!!! :D DU ska lätt köpa den

2009-11-19 @ 14:22:04
Postat av: Jenny

Man kan somsagt inte få en mer underbar telefon!! den har ALLT!!!! Efter att ha haft en iphone kan man inte någonsin tänka sig att gå tillbaka till sony ericsson, nokia eller nåt sånt skit. :)



Svar: ja klänningen är sjukt snygg!! Men somsagt, kärlekshantagen får man försöka gömma undan för att se snygg ut i den,hehe, ja brukar ha strumpbyxor som sitter åt ordentligt.´Men har funderat på att köpa en sån där trosa (för typ 300 spänn iofs) men den sägs ju forma både mage & rumpa snyggt så de kanske är värt det. Har du provat nåt sånt? Kram

2009-11-22 @ 10:29:27
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0