- Today

Lite scary att det har varit rån och skottlossning på Hageby centrum idag!  Mormor brukar ju ofta vara där och fika på Lindalh´s med sina vänner, som tur var inte idag! Annars idag har det inte hänt så mycket här hemma. Var en sväng och handlade med mormor förut. Det är lite trist väder idag, nu börjar solen titta fram lite lagom tills den snart går ner igen. Jag ska se ett prison break avsnitt nu hade jag tänkt. Ikväll kommer kusinen hit efter jobbet och vi ska göra potatisgratäng och lövbiff sen se lite filmer. Jag måste ha lite filmkunskap med denna unga dam! Hon har ju inte ens sett Sagan om ringen och totalvägrar se dom. Men jag ska nog få henne att se dom någon gång för hon förstår ju inte vad hon missar!!

Kommentarer
Postat av: J U L I A

usch vad hemskt när det händer sånadär grejer "(

2009-05-05 @ 19:58:47
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0