- 2/5

Jag vaknade första gången imorse av att det ringde på dörren. Jag öppnade lite grann bara och självklart var det Jehovas vittnen, blaha! Jag blev skit irriterad och sa att jag hade jobbat natt och låg och sov, då sträckte dom fram en broschyr till mig och jag stängde dörren. HERREGUD! Det är lördag och det var vid 11 på morgonen! Kan dom bara sluta gå hem till folk och försöka tvinga på folk deras religion? Pinsamma ju.. Varför öppnade jag? jo för dom håller nämligen på och fixar med massa bredband och grejjer så trodde det var sånna som stod utanför. Men nästa gång tänker jag inte öppna. Att dom inte slutar med att försöka hjärntvätta folk?

Ska hoppa in i duschen strax och sen åka och hämta lite saker hemma hos Frida och sen ska vi och fika hemma hos mamma. Ikväll blire grillning med Malin och dom, sen vet jag inte vad som händer. Antingen ska vi bara sitta hemma hos någon och ta det lungt, dricka lite vin och umgås bara, eller så ska vi kanske till trädgårn eller nåt sånt. Ingen utgång blir det i alla fall. Nae nu ska jag diska lite och sen duscha.. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0