- rastlös i mina ben

Hur ska jag kunna somna? Det kliar inuti mina ben, varför? Jag har ju börjat cykla igen i år och jag har märkt att varje gång jag börjar använda cykeln igen så är det som att mina ben skriker efter att få cykla. Åååh vad det kryper i benen på mig! Känns som att jag skulle kunna gå ut och springa, visst så kanske jag skulle klara runt huset, sen skulle jag ge upp! Haha hatar att springa, jag är mer en promenad tjej. Kan gå hur långt som helst utan att bli trött om jag går på roliga ställen vill säga. Att gå i skogen en solig vår eller sommardag/sommarkväll är nog det mysigaste som finns, men så gillar jag att gå promenader där man ser saker eller ser mycket folk. Där det rör på sig helt enkelt. Men nog om det nu. Får väl göra några indian och grodhopp och se om det går över i benen.

Jag som hade tänkt att stå vid portarna till H&M klockan 10.00 imorgon bitti och jaga efter dom där snygga bikinisarna från Matthew Williams ju, kommer ALDRIG orka det nu. Får väl hoppas att dom finns kvar några timmar senare på stan eller kanske på h&m´s hemsida.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0