- Keys

 
Ja mamma, jag är vaken såhär dags igen!
Jag har i panik letat efter mina nycklar i två jävla timmar! Jag har krypit på golvet, finkammat hela lägenheten, jag blev så desperat att jag tittade i kylskåpet! Jag rev upp hela soffan, sängen, runt soffbordet, matbordet och i ytterdörren. Jag fick panik och trodde att jag glömt dom i dörren och att någon granne hade tagit dom och skulle bryta sig in när jag sov och att jag skulle vakna av att någon står och stirrar på mig. Usch! Men så tittade jag ner under fönstret bakom soffan och ser att nyckelfan hade klämts bakom divandelen i soffan. Jag vart så jävla glad kan jag lova! Nu ska jag sova och nu kan jag sova gott!! Jag hatar att tappa bort nycklar! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig

2009-05-26 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0