- filmer man bara måste ha sett

Ja nu ska jag gå och krypa ner i sängen, fortsätta att titta på filmen Gremlins som jag började se inatt. Det händer mycket sällan att jag inte tittar klart på en film när jag väl har börjat. Intresseklubben antecknar va? Men men nu ska jag göra det i alla fall. Gremlins är ju en klassiker, älskar verkligen Gizmo, hur söt är det tillåtet att vara egentligen? Helmysig film ialla fall och Frida chockade mig förut med att säga att hon INTE har sett den! Det ska jag ändra på med min filmskola, damen behöver en filmlektion i FILMER MAN BARA MÅSTE HA SETT ;)

Nämnde jag förut att vi har fått 7eleven i Norrköping? Den gamla macken i Lagerlunda har döpt om sig så fint till 7eleven. Jag började nästan skratta.


Kommentarer
Postat av: becca

Sv: mm galet snyggt ju! Hoppas vi hittar våra tavlor snart :)

2009-05-08 @ 13:26:55
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0