- nu är jag grymt trött.

Har varit igång hela dan. Mamma kom och hämtade mig imorse, sen åkte vi och hämtade mormor och sen åkte vi till Ikea. Köpte massa smått och gott. Jag köpte även gardiner på Åhléns. Just nu sitter jag och äter dinkelfras(havrefras) med mjölk och knäckemackor. Jag är jätte trött och ska bara vara hemma och ta det lungt. Se nån film eller nåt. Skulle ha behövt att städa, men det är väl ingen hit så här dags och så ser man ju bättre när det är ljust ute! Tänkte rensa bland mina skor i alla fall. Kan inte ha kvar alla skor jag har, dom får inte plats! Det är väl den saken som är negativ med den här lägenheten, för lite plats i garderoben, hehe.

Nae, har inte så mycket att säga idag faktiskt. Skriver kanske mer inatt, ni vet nattugglan Fia :) Kramis på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0