- god morgon ?

Haha herregud! Jag vaknade nu! Jag är så sjukt sliten och trött sedan jobbpasset inatt. Det var folk hela natten lång och vi hann inte sitta någonting faktiskt. Så jag var hemma 06.45 (sommartid). Vi på leons kör ju på som vanligt när det är en sån där vrida tillbaka/fram tiden. Så vi jobbade ju vintertid inatt fram tills vi skulle gå. Jag somnade inte förens runt 8 imorse och nu har jag vaknat. Men jag har så ont i ryggen och kroppen så det blir nog bara till att stanna hemma ikväll faktiskt. Jag är sjuuukt trött kan jag lova! Nae nu ska jag äta frulle och sedan hoppa in i en dusch i hopp om att bli piggare. Ha en mysig kväll.. kramis

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-29 @ 20:26:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0