- Nu kommer ett till inlägg utan bilder..

trist jag vet! Har fortfarande inte hämtat min kamera, måste fasen ha den imorgon!

Dopet var mysigt :) Lilla William var jätte duktig och skrattade och log mest hela tiden så fort alla tittade på honom, han är ett riktigt charmtroll lill plutten :) Jag är så glad för Jennys skull, hon har så otroligt mycket nu, kille, barn, hus, bil, hund & katt :) Vad mer kan man önska sig? Vi fick god smörgåstårta och jätte gott fika efter dopet. Var där några timmar och sen in till stan igen. Jag åkte hem till Lovisa där Sandra och hennes pojkvän redan var och där lagade vi mat och satt på altanen och myste under filtar och bara babblade om allt mellan himmel och jord. Jätte trevligt var det :) Kom hem för en liten stund sedan och nu har jag äntligen slutat frysa, det är ju jätte kallt ute, usch ge mig sommar tack! Fick en jätte fin fruktskål av dom i inflyttningspresent också, riktigt frän var den och den hade dom köpt på nyöppnade Bolagret. Nu ska jag krypa ner i sängen och sen en film, haha min bärbara dator är verkligen min bästa vän, haha! Sov så gott hörrni! Imorgon lovar jag att det kommer bilder! Tjarå!
Miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0