- Jag och min mamma är speciella ibland :)

Imorse ringde min mamma till mig och berättade att vi hade blivit inbjudna på någon slags V.I.P-rea på Monki, måndag. Kan det bero på att jag älskar Monki och handlar nästan bara mina kläder där? Hehe. Vi ska alltså få komma på Måndag morgon klockan 09.00 och få lite förtur på grejjerna. Hoppas att det finns något som jag vill ha som jag inte redan har? Inga pengar har jag ju heller då ännu, men mamma kanske kan vara lite gullig och låna ut till mig så länge. Någon mer som ska dit så tidigt på morgonen? Kan ju inte direkt tänka mig att vi är dom enda, eller?

Kommentarer
Postat av: Mia

Tror faktiskt inte att det är så många,vi skulle nämligen få gå in personal ingången.

2009-06-19 @ 08:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0