- En liten lista

Hur gammal är du om fem år? 25
Vem var den sista du träffade? Min kusin Alexandra
Hur lång är du? 1,64
Vilken var den senaste film du sett? Det nya landet
Vem ringde du senast? Mormor
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja precis, finns ju inte direkt någon Dimera här, haha!"
Vad är dagens planer? Gå en snabbis på stan, sen jobba på kvällen.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vilket humör man är på tycker jag.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Ingenting utav det, haha!
När såg du senast din mamma? Måndags.
Vilken ögonfärg har du? Bruna!
När vaknade du idag? (klockan är ju efter tolv nu, men 09.30 ungefär)
Har du någon gång hittat en katt? Katter finns ju överallt, men en gång stod det en kattunge utanför vår dörr och jamade, det var juförsig grannens då, men vi visste ju inte då vems det var.
Vilken är din favoritplats? Vet inte riktigt.
Vilken plats föredrar du minst? Hos tandläkarn kanske?
Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor med en underbar kille, har förhoppningsvist barn, bil och pengar.
Vad skrämde dig som barn? Spindlar, maskar och jokern i batman! (otecknade såklart) haha!
Vem fick dig att skratta senast? Kusinen.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja typ..
Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
Sover du med eller utan kläder på dig? Linne och hotpants.
Hur många kuddar har du i sängen? 4, men sover på två.
Hur många landskap har du bott i? ett?
Har du någon gång spytt på fyllan? Nää aldrig ;) Det kanske har hänt några gånger, hehe.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor utomhus i alla fall, höhö.
Är du social? Ja det tycker jag :)
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s !
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet eller en bil eller kanske både och.
Tycker du om kinamat? Nja, då är Thaimat mer en favorit!
Tycker du om kaffe? Ja, fast föredrar Latte med hasselnöt smak ;P
Vad dricker du till frukost? Citronvatten
Sover du på någon särskild sida? Somnar oftast på höger sida.
Kan du spela poker? Ja lite..
Tycker du om att mysa? Såklart, vem gör inte?
Är du en beroendemänniska? Vad menas med det?
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ingen jag känner, men Justin.Timberlake fyller samma dag ;)
Vill du ha barn? Ja absolut.
Kan du några andra språk än svenska? Ja, jag förstår nästan all engelska, men kan själv inte prata så bra.
Har du någonsin åkt ambulans? Nae, fast jag ville göra det när jag var liten, ville ju ha en sådan där nalle! Fy så avundsjuk jag var på kompisar som hade en sån haha.
Föredrar du havet eller en pool? Gilalr båda, fast mest havet utomlands!
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
Äger du dyra smycken? Ett Thomas Sabo halsband som jag fick i studentpresent :)
Har du någon gång testat narkotika? Nae det har jag faktiskt inte gjort!
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Loka citron.
Vem är den roligaste människan du känner? Oj, den var svår!
Välj ett ärr på din kropp? På stortån som jag fick när jag klämde tån i en hissdörr när jag var liten, tappade hissdörren.
Vad har du för ringsignal? Jedi mind tricks - Blood in blood out.
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mormor har sparat lite bebiskläder typ, men annars har ingenting sparats.
Flirtar du mycket? Nae det är jag för blyg för, haha :)
Kan du byta olja på bilen? Nae, haha.
Har du fått fortkörningsböter? Har inget körkort ännu, men det hoppas jag inte att jag får.
Vilken var den senaste bok du läste? Snabba Cash
Läser du dagstidningen? Händer mycket sällan, allt finns ju på nätet, höhö.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nae, köper någon gång ibland istället.
Dansar du i bilen? Nae jag blir så trött när jag åker i bilar.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? East Fm
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min underskrift på något kvitto eller nåt.
När var du i kyrkan senast? Det var när min pappa gifte sig, vilket är hundra år sedan typ, näerå men många år sedan. Gillar inte att vara i kyrkan, det är ju bara läskigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha.. den lilla spyan på leons sommar fest är inte glömmd!! Bara så du vet!! ;-)

2009-06-10 @ 09:23:32
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0